Материалите са събрани от различни сайтове и използвах този блог , за да систематизирам цялата събрана информация. Дано Ви е полезна!

PS: ГОЛЕМИ БЛАГОДАРНОСТ НА ОРИГИНАЛНИТЕ АВТОРИ!!!

понеделник, 16 април 2012 г.

Мъдри мисли за пътуването

от: www.flickr.com           |фотограф:  Trey Ratcliff 
  • Като всички големи пътешественици, аз съм виждал повече, отколкото помня, и забравил повече, отколкото съм видял. - Бенджамин Дизраели
  • Ако отказвате храната, игнорирате местните обичаи, страхувате се от религията и избягвате хората, тогава по-добре си стойте у дома. – Джеймс Мичънър
  • „Половината от красотата на пътуването е в красотата на изгубването.” - Рей Бредбъри
  • „Пътешественикът вижда това, което вижда. Туристът вижда това, което е отишъл да види.” - Гилбърт Кийт Честъртън
  • Що се отнася до мен, аз не пътувам, за да отида някъде, а просто за да пътувам. Пътувам заради пътуването. Големият въпрос е в движението. - Робърт Луис Стивънсън
  • Да се събудиш съвсем сам в напълно непознат град е едно от най-приятните усещания на света. - Фрея Старк
  • Пътешественикът няма фиксирани планове и пристигането не е негова крайна цел - Лао Дзъ
 

0 коментара:

Публикуване на коментар

Blogger Wordpress Gadgets