Материалите са събрани от различни сайтове и използвах този блог , за да систематизирам цялата събрана информация. Дано Ви е полезна!

PS: ГОЛЕМИ БЛАГОДАРНОСТ НА ОРИГИНАЛНИТЕ АВТОРИ!!!

неделя, 26 февруари 2012 г.

Необратимите грешки

Необратимите грешки


Желание 1
Мили дами, преди да предприемете какъвто и да е ход спрямо любимците си, много внимавайте да не се окажете в следната ситуация ;)
Имало едно време една стара баба, която си седяла и галела своя котарак.




Желание 2 Един ден, докато си седяла с котарака, се появила вълшебница.
Желание 3 – Здравей кръснице. Аз съм твоята вълшебница – казала малката фея.

„Тъй като ти винаги си била много добра с мен, аз ще те възнаградя, като ти изпълня 3 желания.“
Желание 4 -Добре… Искам да бъда красива, млада жена – казала старицата.

„Няма проблем“ – замахнала феята с вълшебната пръчица и …
Желание 5
Желание 6 - Невероятно! Ти си великолепна – казала бабата, след трансформацията.

- Това ми е работата! Какво е следващото ти желание?
Желание 5
Желание 7 - Можеш ли да превърнеш моето легло в нещо наистина романтично?
Желание 8 – Точно такова, каквото винаги съм искала да имам!!!
Желание 9 - Какво е последното ти желание – казала феята? Остана само едно – много внимавай!
Желание 10 - Искам да превърнеш котарака ми в млад красив принц … !
Желание 12 - Сигурен съм, че сега съжаляваш … – казал котарака-принц.

- Да съжалявам? Защо … ? – попитала хубавицата.
Желание 13 – Че ме кастрира…! – отговорил котарака.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Blogger Wordpress Gadgets